Tuesday, August 16, 2005

Vēlētos FreeBSD

Šorīt sēžu darbā un lasu pāris innteresantu blogus un arvien vairāk gribas pamēģināt citu OS neWin!!! Tā man ieskrēja galvā spalvaina ideju un gribētu sev mājas kompī uzlikt FreeBSD!!!

Nu tad man ir lūgums! Vai kāds man varētu kaut ko apstāstīt ar ko sākt, ko palasīt lai zinātu kā uzlikt kur iegūt instalācijas failus, un vispār kaut ko jo no FreeBSD un Linux ne vela nejēdzu bet gibas ko jaunu ieprovēt!!!

6 Gudrinieki:

At 9:22 PM, Anonymous Anonymous teica...

Padzīvojies kādu laiku ar kādu vieglāku linux disp. un tad domā par FreeBSD.. Iesaku Mandrake.. :) Var lietot, arī neko daudz nesaprotot. Softus instalē ar rpm pakām, kuras ir brīvi pieejamas, piemēram iekš - http://rpm.pbone.net/

 
At 9:19 PM, Anonymous Anonymous teica...

Patiesībā nepiekrītu. FreeBSD ir vienkārši apgūstams distributīvs, bez tam , tam ir ļoti laba online rokasgrāmata.
Protams atšķirībā no Mandrake tev uzreiz nebū kāda noteikta grafiskā vide, to tev būz jāizvēlas pašam. Lai izvēlētos ko tieši tu gribi ieteiktu patētīt iepriekšējo linku, kā arī lynucs.org.
Pats sāku tieši ar FreeBSD, un lai gan esmu mēģinājis arī dažādus linušus, vienmēr esmu pārliecinājies, ka BSD izceļas ar sakārtotību un ātrdarbību (mandriva Linux piemēram prasībās ir 1GHz procis) salīdzinājumā ar lielāko daļu linušiem.
Tuvāko dienu laikā gatavojos savā lapelē ievietot FreeBSD HowTo, tad varēsi palasīt 'ko un kā' latviski.

 
At 2:33 PM, Blogger Aivans teica...

Paldies... nu tā laikam kaut kas jāpalasa pirmsa ko sākt taisī!! Itkā cietni dabūšu tuvākajās dienās uz kura atsevišķi uzlikt Linux vai FreeBSD, vēl neesmu izleemis!! :) Varētu jau likt uz viena cietņa kopā bet kaut kā bail ko nočakarēt!!

 
At 1:20 PM, Anonymous Anonymous teica...

Tagad jau pie mefisto mētājas manuālis. Un kas ir labi - tas ir latviski.

 
At 7:39 PM, Anonymous Anonymous teica...

mefisto manuālis jau tiek izmantost pilnā sparā, tikai esmu tik zaļš, ka nesanāk nekā tikt pie grafiskās vides klat!! :(

 
At 6:31 PM, Anonymous Anonymous teica...

Man pašlaik stāv uz otras partīcijas ubuntu. Ik pa laikam kaut ko paņemos, bet tomēr ikdienas procesā primārais ir winda. Godīgi sakot, nu nepaliek man diez ko daudz laika, ko veltīt darbam ar linux, bet gan jau kaut kā...

 

Post a Comment

<< Home