Tuesday, March 15, 2005

Mentalitāte

Visbeidzot mans mērs ir pilns. Tie zviedri takš ir vienas CŪKAS!!!!!
Saksims ar to kad ierados zviedrijā pirmajā dienā un paliku pa nakti pie man Per Student`a, dzīvoklis bija tāds ka tur dzīvotu dzērāji, piedrists visos stūros un plus 4 kaķi kas dara to ko viņi grib. Piemēram, ēdam vakariņas un viens no tiem izdomā uzkāpt uz galda un ārī uzēst no kopējā trauka - kāda problēma, ēd kaķīt ēd!!:):)
Nu un pie lietas kapē rakstu, tie urlas Zviedri un konkrēti abas džuses kas dzīvo manā koridorā, vienkārši nejēdz aiz sevis novākt, kad kaut ko gatavo virtuvē un tā piecūko virtuvi (aizdirš izlietni) ka rieb pašam tur kaut ko gatavot!! Es būdams labs pa retam arī novācu un satīru virtuvi!!
Bet kāpēc tā???
  1. Viņi ir pieraduši kā aiz viņiem visu novāc mamīte, un pašiem nekas nav jādara.
  2. Vīņiem grūti ir būt patstāvīgirm.
  3. 27 gadu vecumā vel tikai domā par tusiņiem,uz kādiem latvijā ejam 18 - 19 gados!!
  4. Savu personīgo dzīvi sāk kārtot 35 - 40 gadu vecumā.
  5. Zviedri ir klusi (vispār), bet manā koridorā tā neliekas.
  6. Un vis beidzot Zviedri ir tik bremzēti un lēni kā īpaši neatpaliktu no mūsu kaimiņiem Igauņiem!!!
  7. u.c. mīnusi...
Šis nav mans tīri subjektīvais viedoklis bet gan ievakts no viarākiem avotiem kā arī no pašiem Zviedriem!!! :):)

Secinājums viens - zb man tie Zviedri...

0 Gudrinieki:

Post a Comment

<< Home